Reagimi zyrtar i Facebook: Aplikimi i Reklamave Politike në Shqipëri

Teknologji

Reagimi zyrtar i Facebook: Aplikimi i Reklamave Politike në Shqipëri

Facebook njoftoi për zgjerimin e mëtejshëm të zbatimit të reklamave në lidhje me zgjedhjet dhe politikën në 32 vende, përfshirë Shqipërinë. Duke filluar nga 11 Mars, të gjitha reklamat elektorale dhe politike në Shqipëri duhet të vijnë nga reklamues të autorizuar duke përfshirë njoftimin "Paguar nga" (Paid for by).

Në qershor 2019, Facebook vuri në dispozicion globalisht mjetet e tij të transparencës së reklamave, të cilat mundësuan autorizimin e reklamuesve për të shfaqur reklama politike, vendosjen e njoftimit "Paguar nga" dhe ruajtjen te arkiva e reklamave të tyre për një afat 7-vjeçar. Facebook po e bën këtë proces si një kërkesë për tu aplikuar edhe në Shqipëri.

Kush është i shqetësuar?
Çdo reklamues që drejton reklama në lidhje me zgjedhjet ose politikën dhe synon njerëzit në Shqipëri duhet të jetë i autorizuar në vendin ku targeton me këto reklama.
Kjo vlen për çdo reklamë që:
⦁ Është bërë nga, në emër të ose për një kandidat aktual ose të mëparshëm nga zyra publike, një figurë politike, një parti politike, një komision veprimi politik ose avokatë, për rezultatin e një zgjedhjeje në zyrën publike; ose
⦁ Ka të bëjë me ndonjë nismë zgjedhore, referendumi ose votimi, përfshirë fushatat "dilni nga vota" ose zgjedhjet

Marrja e autorizimit

Kushdo që dëshiron të publikojë reklama në lidhje me zgjedhjet ose politikën në Shqipëri do të duhet të konfirmojë identitetin e tij me një letërnjoftim të lëshuar nga vendi në të cilin dëshiron të publikojë reklama dhe të zbulojë se kush është përgjegjës për reklamën. Një reklamues mund të zgjedhë të autorizojë vetveten, faqen që drejton ose organizatën, për t'u paraqitur në njoftimin "Paguar nga".

Ne kërkojmë që reklamuesi të sigurojë informacione shtesë si: adresa e biznesit, numri i telefonit, posta elektronike dhe faqja e internetit nëse bëhet fjalë për organizatë. Këto kërkesa i mbajnë reklamuesit përgjegjës për reklamat që ata menaxhojnë në Facebook dhe Instagram.

Autorizimet mund të duan disa ditë për t’u përpunuar, kështu që reklamuesve u duhet ta nisin këtë proces më përpara për të shmangur vonesat.
Arkiva e reklamave dhe programi i aplikimit

Reklamuesit e autorizuar do të kenë reklamat e tyre dhe informacionin e përdorur për të konfirmuar njoftimin e vendosur në arkivin e reklamave për shtatë vjet. Aty, personat mund të mësojnë më shumë rreth reklamës, si për gamën e saj të përshtypjeve dhe shpenzimeve, ashtu edhe për informacione demografike, të tilla si mosha, gjinia dhe vendndodhja, për njerëzit që panë reklamën.

Për të mbrojtur zgjedhjet në të gjithë botën Facebook punon me studiues, akademikë, gazetarë dhe i ofron publikut qasje në Arkivin dhe programin e aplikimit të reklamave për të studiuar dhe analizuar reklamat politike. Tashmë, reklamat nga Shqipëria do t`i shtohen arkivit virtual. Përveç kësaj, Facebook do të prezantojë Raportin e arkivit të reklamës, i cili do të ofrojë informacion të akumuluar për reklamat në lidhje me zgjedhjet dhe politikën, siç është numri total i reklamave dhe shpenzimet në arkivin e reklamës. Raporti do të jetë gjithashtu në dispozicion si një skedar që mund të shkarkohet.

Për më shumë informacion
Mund të mësoni më shumë rreth mjeteve tona të transparencës së reklamave këtu. Politikat e Facebook-ut për reklamat në lidhje me zgjedhjet dhe politikat janë përshkruar këtu, dhe në Qendrën e Ndihmës mund të shikoni se si këto reklama shqyrtohen në vendet e tjera.

ME TE LEXUARAT