Anija hibride si avion që ecën “gjashtë herë më shpejt se trageti”

Teknologji

Anija hibride si avion që ecën “gjashtë herë më

Një kompani me bazë në Boston e mbështetur nga disa nga investitorët më të shquar të Silicon Valley dëshirojnë të shndërrojnë korsitë detare përgjatë brigjeve lindore dhe perëndimore në pista detare.

Los Angeles deri në San Diego në 50 minuta? Po nga New York për në Boston në dy orë? Dhe e gjithë kjo pa trafik rrugor ose sherr në aeroporte. Këto janë llojet e udhëtimeve që mund të bëhen të mundshme nëse projekti i kompanisë, Regent bëhet realitet, raporton cnn.

Themeluesit e Regentit kanë trashëgimi të aviacionit, përfshirë gradat në inxhinierinë e hapësirës ajrore në MIT dhe në Boeing Aurora Flight Sciences, por ata iu drejtuan deteve për frymëzim kur filluan të kërkojnë mënyra të reja, të qëndrueshme për të transformuar udhëtimet ndër-qytetase, transmeton Telegrafi.

Merr lajme ekskluzive në Whatsapp

Doni të informoheni të parët për lajme ekskluzive? Bashkohuni me grupin tonë në Whatsapp duke klikuar këtu.

Billy Thalheimer dhe Mike Klinker kanë mbledhur 9.5 milionë dollarë nga Y Combinator, Mark Cuban dhe Peter Thiel, midis investitorëve të tjerë, për të ri-imagjinuar konceptin e efektit krahët në tokë (WIG) dhe për ta kthyer atë në një mjet transporti të zakonshëm me zero emetime.

Automjetet me efekte krahu në tokë janë një lloj anije-aeroplan hibride. Ata përdorin një parim aerodinamik të njohur si “efekti tokësor” për të “shkumuar” sipërfaqen e detit për shpejtësi shumë të mëdha, duke mbetur pezull vetëm disa metra mbi ujë. Kur janë në port, ata thjesht do të pushojnë mbi ujë, si çdo varkat tjetra.

Prezantimi i detit

Koncepti i automjetit me efekt tokësor nuk është i ri. Bashkimi Sovjetik prodhoi disa aeroplan ushtarak, zakonisht të referuar si “ekranoplans”, dhe, kohët e fundit, një numër i startup-eve, të tilla si Wigetworks në Singapor, kompania Flying Ship në SHBA dhe RDC Aqualines në Rusi, kanë punuar në një gjeneratë të re të mjeteve artizanale me efekt tokësor për përdorim komercial, të drejtuar dhe pa pilot.

Ideja tingëllon e drejtpërdrejtë, por automjetet me efekt tokësor duhet të merren me një numër çështjesh që, deri më tani, kanë parandaluar adoptimin e tyre më të përhapur.

Njëra prej tyre është se, ashtu si aeroplanët hidraulikë, mjetet lundruese në tokë janë shumë “të ndjeshme ndaj valëve”: detet e trazuara janë të ndaluara dhe kjo nuk është një opsion nëse doni të drejtoni një shërbim komercial të rregullt dhe të besueshëm.

Atëherë ju keni faktin se ata kanë nevojë për një shtrirje të gjatë të ujit të qetë për t’u ngritur; shtoni aftësinë e tyre të dobët të kthimit ndërsa jeni në ujë dhe keni një automjet që mund të jetë i vështirë për tu operuar brenda porteve të ngarkuara.

Sidoqoftë, Regent pretendon se e ka zgjidhur këtë gjendje të vështirë duke futur disa elementë të rinj, deri në pikën që themeluesit e tij po e pozicionojnë mjetin krahët në tokë si një kategori krejtësisht të ri të automjeteve, të cilat ata i quajnë “detarë”./rtk

ME TE LEXUARAT